Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

ΡΟΚΚΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (7/2012)


Καλλιτέχνης: ΡΟΚΚΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Τίτλος: ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ 
Έτος κυκλοφορίας: 7/2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 13
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 320kbs
Μεγεθος:  157.6Mb
Συνοδευτικά: FULL
Κατηγορία: Ελληνική Ροκ








































Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

9 σχόλια:

  1. ευχαριστω πολυ.κατεβασα τα βραδια αξημερωτα και σας ευχαριστω.
    zorkon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω και παλι,κατεβασα και τον Ροκκο.
    zorkon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ, αλλά αυτό το "ΕΛΛΑΣ Ή ΤΕΦΡΑ" τί το ήθελες βρε παιδάκι μου;
    Είπαμε η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι Εθνικοσοσιαλιστές - ΝΑΖΙ...
    ΝΙΚΑΙΑ 7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλό καλοκαίρι.
      Όσο για το "ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ" πίστεψε με δεν έχω καμία σχέση με Χρυσή Αυγή. Απλά είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ. Και δυστυχώς στις μέρες μας το να λες, να είσαι, και να αισθάνεσαι ΕΛΛΗΝΑΣ απο κάποιους είναι παρεξηγήσιμο και αυτόματα μπαίνει ταμπέλα.
      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ως προς το ΝΙΚΑΙΑ 7...
      Κάλο σου βράδυ και να είσαι πάντα καλά.
      Σε ευχαριστώ._

      Διαγραφή

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail