Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

VA - Summer Hits Ιούλιος 2012


Καλλιτέχνης: Varius
Τίτλος: Summer Hits
Έτος κυκλοφορίας: Ιούλιος 2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 30
Είδος αρχείων: MP3
Ποιότητα αρχείων:  320 Kbps
Μεγεθος:  250.7Mb
Συνοδευτικά: Όχι
Κατηγορία: Μοντερνα/Λαικα








Balada Boa - Αγαπη Παντοτινη - PersonaS (Greek Version 2012)
Bo ft Ιουλία Καλλιμάνη - 20 Χρονών (Νίκος Σουλιώτης remix)
Goin' Through feat. Melisses - Όπως εγώ
Goin' Through feat. Ελευθερία Ελευθερίου - Μυστικό μου
Lmfao vs Πάνος Κιάμος (Dj DiPap Summer 2012)
Onirama feat. Ήβη Αδάμου - “Δεν υπάρχεις (Lunatic Mix)
Pink Noisy feat. Ήβη Αδάμου - Αύρα
REC - Μοιράζω Φιλιά
Αθηνα Πολιτη Ft Axtipitos Mc - Εσπασα και δεν αντέχω (Dj Smastoras )
Ανδρεάτος Ft Axtipitos Mc - Ομολογουμένως (Dj Smastoras & DjNikos Z  Dj benetos Mashup)
Αντώνης Ανδρής & Γιολάντα Ρώμα - Το Πιο δυνατό σ' αγαπώ
Βαλάντω Τρύφωνος - Να Μου Εξηγήσεις
Γιαννης Μαφτσης - Γιατι ειμαι Ελληνας  (DJ Simos)
Γιώργος Γιαννιάς - Ότι Θέλεις (Dj Phantom Fotis)
Γιώργος Σαμπάνης - Μόνο Αν Θες Εμένα
Δάκης - Ο λόγος της σιωπής
Ειρήνη Δανιήλ - Το 'Χουν Οι Καρδιές
Έλενα Αναγιωτού - Χρυσόσκονη 
Ήβη Αδάμου feat. TU - Madness
Κατερίνα Στικούδη Ft.Αθεατος  - Ισως Να Ναι Καλυτερα
Κέλλυ Κελεκίδου ~ Κι όλο πίνω
Κωνσταντίνος Χριστοφόρου-Ανεβαίνω
Νίκος Κουρκούλης - Τι κακό σου έχω κάνει
Πάολα - Γίνε μαζί μου ένα (Silent man Remix)
Σοφία Ζαφειρίου - Είσαι καλοκαίρι
Σταύρος Κωνσταντίνου - Αδυναμία
Τριαντάφυλλος - Εδώ τελειώνει το παιχνίδι
Τριαντάφυλλος - Φεύγω Πρώτα Εγώ
Χρήστος Μόραλης - Όλα είσαι εσύ
Χρήστος Χολίδης - Κοίτα Μέσα Στην Καρδία Μου (Dj Phantom Fotis Remix)

















Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

10 σχόλια:

  1. Σ ευχαριστω
    Παιδες σ εμενα απο rapidshare μμου κατεβαζε μισο το αρχειο, μονο εγω τ παθα ?

    -Γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. All the links are dead . Plz fix them .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail