Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ (10/8/2012)


Καλλιτέχνης: VA
Τίτλος: ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ by MadMan
Έτος κυκλοφορίας:10/8/2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 26
Είδος αρχείων: MP3
Ποιότητα αρχείων:320 kbps/SecMb
Μεγεθος: 232 Mb
Συνοδευτικά:full
Κατηγορία: Διάφορα








01. Με σένα πλάι μου - Στέλιος Ρόκκος & Δήμος Αναστασιάδης
02. Όλα τα 'δωσα για σένα - Δημήτρης Κοντολάζος
03. Ειδα καποια να σου μοιαζει - Σωτης Βολανης
04. Ασε με μονο μου - Πανος Καλλιδης
05. Έχω ανάγκη να βγώ - Βασιλης Καρρας
06. Δυσκολη νυχτα και παλι - Νικος Μακροπουλος
07. Ποια ζωη να ζησω - Νικος Οικονομοπουλος
08. Να μ'αφησεις ησυχη θελω - Παολα
09. Σου χρωσταω ενα κλαμα - Πεγκη Ζινα
10. Απεναντι - Νατασα Θεοδωριδου
11. Ητανε λαθος μου - Αντωνης Ρεμος live (αφιερωμενο στην anzi)
12. Μηπως ειμαι τρελος - Νοτης Σφακιανακης
13. Αχ μοναξια μου - Πανος Καλιδης
14. Οι φόβοι του πρίγκιπα (Ένα εμείς) - Onirama
15. Ακουσα - Νικος Οικονομοπουλος
16. Ποσο ωραια ματια εχεις - Γιαννης Πλουταρχος
17. Ακομα σε ζητω - Νινο
18. Έμεινα εδώ - Στέλιος Ρόκκος
19. Ελα παλι αποψε - Γονιδης&Γιαγκουση
20. Θυμωσε αποψε η καρδια - Νικος Βερτης
21. Χαθήκαμε - Πασχάλης Τερζής&Γλυκερία
22. Ότι και να γίνει θυμήσου - Γλυκερία
23. Χιλιες Σιωπες - Ελενη Τσαλιγοπουλου
24. Να μ'αγαπας - Τριφωνο
25. Δυο μερες μονο - Δημητρα Γαλανη
26. Το φιναλε της καρδιας - Νοτης Σφακιανακης




















1 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail