Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

DJ DIM RHODE - GREEK ACOUSTIC MIX12/2012 (ONLY HITS)


Remixer :.... Dj Dim Rhode
Τίτλος: Greek Acoustic Mix 
Έτος κυκλοφορίας: 12/2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 1 (Non Stop)
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων:  320 kbps
Μεγεθος:  96 Mb
Συνοδευτικά: Front
Κατηγορία: Μοντερνα/Λαικα





 Ολα τα καινούρια κομμάτια των τελευταίων μηνών, σε ένα μιξ 42 λεπτών απο τον DJ Dim Rhode!
Ακούστε τα!



 Δυο ποτά - Σπύρος Πανταζόπουλος
Γιώργος Σαμπάνης - Εγώ Που Σ' Αγαπω
Μαρία Ιακώβου-Πάντα κρατάει λίγο
Γιώργος Μαζωνάκης - Έλα Να Δεις
Νατάσα Θεοδωρίδου-Απέναντι
Γιώργος Σαμπάνης-Ωρα Μηδέν
Γιάννης Πλούταρχος - Η Δύναμη Του Έρωτα
Νίκος Οικονομόπουλος - Ώρα να πηγαίνω
Γιώργος Αλκαίος - Νύχτες από φως
Αντώνης Ρέμος - Είναι στιγμές
Γιώργος Παπαδόπουλος - Εσύ Δεν Ξέρεις
Νίκος Σαπουντζάκης- Για πάντα θα σε θυμάμαι
Κώστας Μαρτάκης - Μου Πήρες Κάτι
Λένα Παπαδοπούλου - Έγινα κομμάτια
Χρήστος Χολίδης - Να Με Θυμάσαι
Χρήστος Χολίδης - Όλα είσαι εσύ
Ηλίας Βρετός - Μέτρα τα αστέρια
Κωνσταντίνος Αργυρός - Μάλλον Κάτι Ξέρω
Αντώνης Ρέμος - Η νύχτα δυο κομμάτια
Παντελής Παντελίδης - Παραμυθιάζομαι
Γιάννης Πλούταρχος - Φταίς
Γιώργος Λιανός - Όνειρο
Νίκος Οικονομόπουλος - Με Πειράζει
Δεσποινα Βανδη Καταλαβαινω
Αντώνης Ρέμος - Τα Σάββατα
Σάκης Ρουβάς - Νιώσε τι θέλω
Βαλάντω Τρύφωνος - Να Μου Εξηγήσεις
Νίκος Μακρόπουλος - Δεδομένα
Νίκος Οικονομόπουλος - Ποια Ζωή να ζήσω
Κιαμος Πανος - Νίκησες πάλι
Γιώργος Γιαννιάς - Γι'αυτό Σ'αγαπώ
Στέλιος Ρόκκος - Είμαι δικός σου
Ειρήνη Μερκούρη - Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία
Ρόκκος Στέλιος - Ποιος
Πάνος Καλίδης - Μη μου το χαλάς
Πάολα Φωκά - Να Με Αφήσεις Ήσυχη Θέλω
Νότης Σφακιανάκης - Ένα Τσιγγανάκι Είπε
Βασίλης Καρράς - Πάολα: Η αγάπη είναι θύελλα
Βαλάντης - Που να είσαι τώρα
Μελίνα Ασλανίδου-Δεν έχω διεύθυνση
Φανή Δρακοπούλου - Εκκρεμότητες
Στέλιος Ρόκκος - Θυμάμαι
Ώρες ώρες - Αντύπας
Γιαννης Τασσιος - Τρελλά Ερωτευμένος
Κωνσταντίνος Αργυρός-Ποτέ Ξανά
Νατάσα Θεοδωρίδου - Για κανένα
Νινο - Το ρεφρεν
Χρήστος Χολίδης - Η Αγάπη Αυτή
Νίκος Οικονομόπουλος - Εννοείται
Γιάννης Τόλμης - Κάνε γρήγορα
Λένα Παπαδοπούλου ~ Έγινα Κομμάτια
Γιώργος Γιαννιάς - Θα μου περάσει
Κυριάκος Κυανός - Δικό Σου
Μαρία Εγγλέζου - Δε σε ξεπέρασα
Πάολα - Φταίς
Vegas - Γιατί
Μιχάλης Χατζηγιάννης - Θα Γυρίσεις
Σταμάτης Γονίδης - Γιορτάζω Ενα Χρόνο
Πέγκυ Ζήνα - Σου χρωστάω ένα κλάμα
Νίκος Οικονομόπουλος - Και Τι Έγινε
Γιώργος Γιαννιάς - Σ' αγαπώ
Μάριος Κωνσταντινίδης -Θέλω να γυρίσεις πίσω
Σταμάτης Γονίδης! Έτσι Μεγάλωσα Εγώ
Νικος Κουρκουλης Στον Κόσμο Μου
Τομαζινα - Τι Σου Λείπει
Βασίλης Καρράς Παντελής Παντελίδης - Για τον ίδιο άνθρωπο μιλάμε






 http://rapidshare.com/files/1297871634/RhodeMix1212.rar



 http://rapidgator.net/file/62674317/RhodeMix1212.rar.html



 http://www.easybytez.com/fml1z74khsg0



 http://cyberlocker.ch/xtax62n1m26d





Rapidgator.net

1 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail