Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 3CD (2012)


Καλλιτέχνης: V.A.
Τίτλος: ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 
Έτος κυκλοφορίας: 2012
Είδος έκδοσης: 3 CD
Αριθμός κομματιών: 45 
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 320  kbps
Μεγεθος: 481 Mb
Συνοδευτικά: Full
Κατηγορία: Λαϊκά





 CD01 (47:35 | ~ 144 Mb)
01. Στέλιος Καζαντζίδης - Αυτή η νύχτα μένει
02. Πάνος Γαβαλάς - Φύγε κι' άσε με
03. Μιχάλης Μενιδιάτης - Ξημέρωσε καλή μου
04. Γιώργος Χατζηαντωνίου - Δεν θέλω τη συμπόνια κανενός
05. Βαγγέλης Περπινιάδης - Γιατί γλυκειά μου κλαις
06. Καίτη Γκρέυ - Το 'πες και το 'κανες
07. Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα - Όση γλυκα έχουν τα χείλη σου
08. Μπάμπης Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη - Ότι αρχίζει ωραίο
09. Γιώτα Λύδια - Γύρνα πάλι γύρνα
10. Μάνος Παπαδάκης - Μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου
11. Στράτος Διονυσίου - Και τότε μόνος
12. Ελένη Βιτάλη - Μια γυναίκα μπορεί
13. Αντώνης Ρεπάνης - Σήκω κοπέλα μου
14. Μανώλης Αγγελόπουλος - Κίνδυνος θάνατος
15. Μαίρη Λϊντα & Μανώλης Χιώτης - Εσύ είσαι η αιτία

CD02 (47:28 | ~ 102 Mb)
01. Μανώλης Αγγελόπουλος - Όσο αξίζεις εσύ
02. Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα - Στην καλύβα τη δική μου
03. Γιώτα Λύδια - Γιατί θες να φύγεις
04. Πάνος Γαβαλάς - Δεν με πονάς, δεν μ' αγαπάς
05. Γιώργος Χατζηαντωνίου - Τώρα κλαις, γιατί κλαις
06. Πέτρος Αναγνωστάκης - Μέσα σε μια νύχτα
07. Μιχάλης Μενιδιάτης - Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις
08. Μάνος Παπαδάκης - Θα τα κάψω τα λεφτά μου
09. Σπύρος Ζαγοραίος - Προσευχή
10. Μαρίκα Νίνου - Παλαμάκια - παλαμάκια
11. Στράτος Διονυσίου - Ο Σαλονικιός
12. Μαίρη Λϊντα & Μανώλης Χιώτης - Σβήσε τη φλόγα
13. Καίτη Γκρέυ - Άναψε το τσιγάρο
14. Ελένη Βιτάλη & Χορωδία - Τι τα θέλεις τα λεφτά (live)
15. Κατερίνα Κούκα - Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο

CD03 (44:24 | ~ 101 Mb)
01. Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Βασίλης Τσιτσάνης - Το χρήμα δεν το λογαριαζω
02. Στέλιος Καζαντζίδης - Πέντε πάνω πέντε κάτω
03. Σταμάτης Κόκοτας - Πες πως μ' αντάμωσες
04. Μανώλης Μητσιάς - Κάθε βράδυ λυπημένη
05. Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Βασίλης Τσιτσάνης - Σερσέ λα φαμ
06. Βίκυ Μοσχολιού - Άλλη αγάπη έπιασες
07. Τόλης Βοσκόπουλος - Ψύλλοι στ' αυτιά μου
08. Γιάννης Πάριος - Όταν έχεις φίλους
09. Γιάννης Πλούταρχος - Καμιά δεν μοιάζει με σένα μάτια μου
10. Μαίρη Λϊντα & Μανώλης Χιώτης - Απότομα
11. Πάνος Γαβαλάς - Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο
12. Πόλυ Πάνου - Φτωχό κομπολογάκι μου
13. Στράτος Διονυσίου - Και πάλι μάγκας θα 'σαι
14. Βασίλης Καρράς - Και παώ πάω
15. Νότης Σφακιανάκης - Μα εσύ με καις







 http://rapidshare.com/files/887442196/GlentiProtoxronias3CD.rar





 http://rapidgator.net/file/66830390/GlentiProtoxronias3CD.rar.html





 http://www.easybytez.com/bhhiebzffnz7





 http://cyberlocker.ch/h5kws9rkypns





 http://www.filefactory.com/file/2vuur3zhjhsr/GlentiProtoxronias3CD.rar

Last Resort Season 1

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail